SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupec z oddajo naročila, na način kot to določajo splošni pogoji poslovanja, potrjuje sprejem splošnih pogojev poslovanja ponudnika.

S trgovino ZakajAlternativa (v nadaljevanju: trgovina) upravlja podjetje Zakaj Alterntiva,d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).

Dostopnost informacij:

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene (prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Pravica do odstopa od nakupa

Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V takšnem primeru je kupec dolžan nositi stroške pri vrnitvi predmeta nakupa. O odstopu od naročila in nameravanem vračilu izdelka mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga na e-naslov [email protected],ali uporabiti spodaj priloženi obrazec, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh.od oddanega sporočila o odstopi od pogodbe.

 

Cene in veljavnost ponudbe

Vse cene na spletni strani so dokončne glede na dan naročila in vsebujejo DDV. Podjetje Zakaj Alternativa, d.o.o. je davčni zavezanec.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Ponudnik izda kupcu račun na trajnem mediju. Vrednost DDV-ja in strošek poštnine sta razvidna iz cenika na strani za naročilo.
Pridržujemo si pravico do napak pri opisu, ceni in roku dostave. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Načini plačila

Naročene izdelke plačate po povzetju.
V naprej ne plačujete ničesar, pač pa odkupnino poravnate poštarju neposredno ob prevzemu paketa, pošta bo nakazala prejet denar na TRR račun ponudnika. Če ob dostavi niste dosegljivi, boste prejeli obvestilo o pošiljki, katero lahko prevzamete na Pošti Slovenije v 14. dneh, odvisno od izbranega načina dostave.

 Stroški pošiljanja v Sloveniji znašajo 3.90€, pri nakupu nad 40€ je strošek dostave GRATIS

Dostavo izdelkov vršimo preko Pošte Slovenije.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času 2-5 dni in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste sporočili, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da sporočite mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času.Naročeni izdelki bodo v večini prierov odposlani še isti dan od naročila oz. najkasneje v roku dobave, ki je napisan pri posameznem izdelku. Pridržujemo si pravico do spremembe ponudbe izdelkov in roka dobave.

Znižanje kupnine in vračila blaga

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah nam lahko pišete na [email protected].

Dostop do shranjene pogodbe oz. kopije računa pošljemo kupcu na zahtevo za ponovno dostavo računa.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (kupec krije strošek vračila blaga). Uporabnik mora izdelke vrniti nepoškodovane.

(1) Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

–        prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;

–        neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;

–        narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali

–        prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

(2) Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

(3) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

(4) Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

(5) Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.

(6) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

(7) Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.

Postopek nakupa

Nakup na spletni strani podjetja Zakaj Alternativa, d.o.o. izvedete tako, da

  • pokličete na telefonsko številko 031 363 990 ali
  • pišete na elektronski naslov [email protected]
  • Odpošiljanje: Zakaj Alternativa, d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja na območju Slovenije.

Z oddajo naročila se strinjate, da ste FIZIČNA oseba, da kupujete izdelke za osebno uporabo. Kupovanje izdelkov za nadaljnjo prodajo je prepovedano.

Ponudnik je posrednik, ki deluje pod blagovnimi znamkami njegovega dobavitelja.

 

 

Varnost in varovanje osebnih podatkov

Vaše osebne podatke bomo uporabili izključno za potrebe izvedbe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje izdelkov, če je to potrebno. Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo tretjim nepooblaščenim osebam ali podjetjem. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v 2 letih od dobave blaga.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla..

Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino. Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov ( škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.

Pravica do obveščanja

Imate pravico do neplačljivih informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na:[email protected]. ali nam pošljite zahtevek po pošti.

Obvestila o stanju naročila: pridržujemo si pravico, da vas na vpisano tel. številko preko vašega e-naslova oz. SMS sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno in če artikli niso bili prevzeti na pošti vsaj 5 dni. Če artikli niso bili prevzeti na poslovalnici pošte več kot 5 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik, da so bili vaši naročeni izdelki odposlani in čakajo na vaš prevzem.

Obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil se prijavite le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: [email protected]. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik si bo prizadeval rešiti vse eventuelne spore sporazumno. V kolikor to ni mogoče je za reševanje sporov pristojno sodišče v Murski Soboti.

Ponudnik ne priznava nobenega izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS). Murska Sobota, 23. 5. 2023

SPLETNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Spletna povezava na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov je dostopna na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

 

Podjetje/Ponudnik:
Zakaj Alternativa, d.o.o.
Tomšičeva ulica 18
9000 Murska Sobota,
podjetje vpisano pri okrožnem sodišču Murska Sobota, SRG 2016/50820
matična številka: 7187033000
davčna številka: SI3566082

Vse pravice pridržane 2023 © Zakaj Alternativa d.o.o.

Kliknite tukaj za prenos obrazca za vračilo izdelkov v PDF obliki primerni za tiskanje.